hansjup Posted January 25, 2024 Posted January 25, 2024 Skulle der være en venlig sjæl, der kunne hjælpe mig med at få gang i mit joystick, vil jeg være evig taknemmelig. Please. Hansjup
Team Fusion Buzzsaw Posted January 30, 2024 Team Fusion Posted January 30, 2024 On 1/25/2024 at 6:25 AM, hansjup said: Skulle der være en venlig sjæl, der kunne hjælpe mig med at få gang i mit joystick, vil jeg være evig taknemmelig. Please. Hansjup Hej Hansjup Jeg taler ikke dansk, og vi har ikke et dansk forum her eller på ATAG forum. Men der er mange hjælpsomme mennesker der, og jeg formoder, at der kan være en dansker blandt dem. Jeg vil foreslå dig at skrive der og bede om hjælp. En anden mulighed, hvis du taler tysk, er at se på 'Getting Started and Troubleshooting Guide' på tysk. (dette er en generel guide til at komme i gang med spillet og er placeret i din primære IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover-mappe) Der er mange nyttige tips i guiden.
major_setback Posted January 30, 2024 Posted January 30, 2024 On 1/25/2024 at 3:25 PM, hansjup said: Skulle der være en venlig sjæl, der kunne hjælpe mig med at få gang i mit joystick, vil jeg være evig taknemmelig. Please. Hansjup Vad är det precis som är problemet? Vad är det som inte fungerar? Vad felar?
Recommended Posts