PAUL_ATREIDES Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 (edited) Hello, J'essaie de jouer aujourd'hui sur BoN, je viens de voir qu'une mise à jour est passée et en mode bataille rapide , je n'ai plus accès à l'option configurer votre avion, enfin j'y ai accès, mais il n'y a plus le menu derrière ou l'on peut choisir de changer d'armes, ajouter des munitions, réservoir supplémentaire etc.. Je vois juste le modèle d'avion choisi en 3d, que je peux faire tourner et c'est tout..!? Avez vous le même souci ? Merci. Edited January 1, 2023 by PAUL_ATREIDES
9./JG52_J-HAT Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 Are you playing BoN (from your post) or CloD (you posted in the CloD forums)? If BoN, better to post in the appropriate forum. Or a mod could move it. If CloD: CloD does not have gun loadout options (yet, hopefully) for Quick, Single or Campaign Missions. You can only change your bombs, drop tanks and such (the drop down under the aircraft you choose) using loadouts you previously saved under Options/Aircraft. And for Campaign Missions not even that. Unless you edit the missions in the full mission builder or their text files.
Recommended Posts