[SAF]EQT Posted October 3, 2013 Posted October 3, 2013 SAF-Swedish Armed Forces Aimed at Swedish player in the first place but also Scandinavian or Swedish-speaking players. We Started up as a War Thunder Squadron from the beginning, but now we are a Small Gaming Community, whit flight simulator games as main point, and some of us have been plying il 2 sturmovik 1946 before, and now we are her to =)
SvAF/F19_Klunk Posted October 3, 2013 Posted October 3, 2013 Hey SAF.... please visit us as SvAF http://www.svaf.net
[SAF]EQT Posted October 3, 2013 Author Posted October 3, 2013 (edited) Hey SAF.... please visit us as SvAF http://www.svaf.net Det gör vi mycket gärna, svensk samarbete ska det ju vara =) har varit inne på er team speak för länge sen, och tjatade med någon där, men klart när spelet kommer ut, kan vi ju köra tillsammans =) Edited October 3, 2013 by [SAF]EQT
SvAF/F19_Klunk Posted October 4, 2013 Posted October 4, 2013 Det gör vi mycket gärna, svensk samarbete ska det ju vara =) har varit inne på er team speak för länge sen, och tjatade med någon där, men klart när spelet kommer ut, kan vi ju köra tillsammans =) topp... Vi är rätt passiva just nu i väntan på BoS,,,, Il2 är tyvärr rätt "död" vad gäller multiplayer.. i alla fall de servrar som vi brukade lira på , CloD var ju.. tja du vet ju själv.. War Thunder vägrar alla i squadden att lira efter att ha testat på ... så BoS är verkligen vårt enda kvarvarande "hopp" så att säga :)Dessutom är östfronten vår favorit så vi ser verkligen fram emot att flyga tät formation i Stukas, He111or, Pe2, eller IL2 .. och då lär vi ju behöva cover :D
[SAF]EQT Posted October 4, 2013 Author Posted October 4, 2013 (edited) topp... Vi är rätt passiva just nu i väntan på BoS,,,, Il2 är tyvärr rätt "död" vad gäller multiplayer.. i alla fall de servrar som vi brukade lira på , CloD var ju.. tja du vet ju själv.. War Thunder vägrar alla i squadden att lira efter att ha testat på ... så BoS är verkligen vårt enda kvarvarande "hopp" så att säga :)Dessutom är östfronten vår favorit så vi ser verkligen fram emot att flyga tät formation i Stukas, He111or, Pe2, eller IL2 .. och då lär vi ju behöva cover :D ok, tror vi får nog rekrytera er som lärare i så fall men ska bli kul att spela il2 i squad, spelade mer singel och moddade back in the days vi får väll annnars kalla oss för f10 =) om nu de andra som inte är skåningar går med på det. Edited October 4, 2013 by [SAF]EQT
Krig Posted October 9, 2013 Posted October 9, 2013 (edited) Hej ! Har ni ingen sida längre? Edit: måste skaffa en frän bild ser jag. :/ Edited October 9, 2013 by Otyg
[SAF]EQT Posted October 10, 2013 Author Posted October 10, 2013 menar du hemsida eller forum ? forum har vi. hemsidan är nog lite dåligt uppdaterad, själv tycker jag det är lite överflödigt.
Giant Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Lycka till från MasterArms.se Vi kör främst Falcon BMS och DCS men även IL-2 och Rise of Flight. Ser fram emot att skjuta ned er.
[SAF]EQT Posted November 24, 2013 Author Posted November 24, 2013 Lycka till från MasterArms.se Vi kör främst Falcon BMS och DCS men även IL-2 och Rise of Flight. Ser fram emot att skjuta ned er. med nöje =) tror du glömde skriva till att bli ner skjuten med. vi har ett litet ordspråk som lyder : Har du en SAF i siktet har du säkert en annan SAF Som har dig i sitt men helst vill vi inte skjuta ner landsmän, vi samarbetar hellre =)
Maico Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 (edited) Min Svenska are inte so bra men jag bor I Uppsala. Min avatar ar from Linkoping museet. Maico Edited December 9, 2013 by Maico
Nil Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 SMTP Error! The following recipients failed: f19_hq[at]f19vse.se SMTP server error: 4.1.2 : Recipient address rejected: Domain not found Registration failed: An error was encountered while sending activation notification email gick inte att registrera sig!
Nil Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Never mind, I'm not that much of a people person anyway!
[SAF]EQT Posted March 17, 2014 Author Posted March 17, 2014 SMTP Error! The following recipients failed: f19_hq[at]f19vse.seSMTP server error: 4.1.2 : Recipient address rejected: Domain not found Registration failed: An error was encountered while sending activation notification email gick inte att registrera sig! först är det inte swedish armed forces forum du försökt regga dig på utan F19s sida, så kan ju vara därav det inte funkat. vårt forum finns här http://svenskffygflottilj.freeforums.org
Kiptanoi Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Körs det IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad numera?Själv så fick jag hem Oculus Rift i veckan och har testat på just IL-2 spelet, och är mera sugen på att köra mera och lära mig det bättre War Thunder funkar med
SvAF/F16_Petter Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 (edited) Vet inte hur det ligger till med SAF och skaparna av denna tråd, och vill inte hijacka tråden.... Men vi har flera som kör VR med Oculus Rift, och du är välkommen in och chatta med oss! https://discord.gg/4sBEQDx Edited December 6, 2017 by SvAF/F16_Petter 2
Recommended Posts