Jump to content
325TH_SPEKTRE76

EARTH MOVERS INC. CO-OP 14 JAN 2017 (-8 GMT) 11:00AM

Recommended Posts

===============================   Deutsche  ==============================

Ich möchte alle Leute auf meinem Server EARTH MOVERS INC. am 14. Januar 2017 @ 11:00 Uhr PST (-8GMT) einladen.

Ich habe 85 Slots zur Verfügung. Wir brauchen eine Menge Angreifer und Bomber auf beiden Seiten! Lesen Sie den Missionsbrief auf dem Server. Sie können dies jetzt tun und Praxis gehen. Testing ist gut gegangen die letzten Tage mit Menschen aus der ganzen Welt berichten über hervorragende Leistung Ergebnisse! Ich habe diesen Server für die neuen Spieler auch. Dieser Server wird den ganzen Tag täglich mit einigen Wartungsperioden ausgeführt.

So können die Bomber und Angreifer dort oben! Kämpfer sind auch willkommen!

So können die Bomber und Angreifer dort oben! Kämpfer sind auch willkommen!

•     Mission Timer ist 3:00 Uhr
  •     Keine Lastbeschränkungen
  •     Fachphysik
  •     Vereinfachtes HUD
  •     KEINE IKONEN im Flug. Nur objektive Symbole befinden sich auf der O-Karte.
  •     Air startet für neue Spieler in niedrigen Lagen (1000m)
  •     Runway ready & running startet nur. Ich möchte keine Cross-Field-Taxi-Rennfahrer in meinem Server. Sorry, dass es dazu gekommen ist.
  •     Das Wetter ist von Zeit zu Zeit variabel. Mai haben eine Nacht-Mission oder es kann sonnig. Hölle könnte es sogar durch neblig.

Also aufstehen und üben. Du wirst es brauchen. Tonnen von Sachen zu töten, vor allem auf den Flugplätzen.

===== ENGLISH =====

I'd like to invite all people to my server EARTH MOVERS INC. on the 14th of January 2017 @ 11:00am PST (-8GMT).

I have 85 slots available. We will need a lot of attackers and bombers on both sides! Read the mission brief on the server. You can actually do this now and go practice. Testing has gone well the last few days with people from all over the world reporting outstanding performance results! I have made this server for the new players as well. This server will be continuously running all day everyday with some maintenance periods.

So lets get those bombers and attackers up there! Fighters you are welcome as well!

• Mission timer is 3:00hrs
  • No load out restrictions
  • Expert physics
  • Simplified HUD
  • NO ICONS in flight. Only objective icons are on the 'O' map.
  • Air starts for new players at low altitudes (1000m)
  • Runway ready & running starts only. I don't want any cross field taxi racers in my server. Sorry that it has come to this.
  • Weather is variable from time to time. May have a night mission or it may be sunny. Hell it might even by foggy.

So get up there and practice. You'll need it. Tons of stuff to kill especially at the airfields.

• Upvote 1

Thanks for setting up this server. :salute:  Any chance that there are AI flights for CO-OP? 

Thanks for setting up this server. :salute: Any chance that there are AI flights for CO-OP?

I do have a 1C mission that has AI but it's not really fun. I'm making my own missions right now. Don you're at work tomorrow?

Edited by II./ZG1_SPEKTRE76