Jump to content

7./SchG.2_Nighthawk

Founders [premium]
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About 7./SchG.2_Nighthawk

  • Rank
    Founder

Contact Methods

  • Website URL
    http://il2.wolverines-rebirth.de

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Germany
  • Interests
    All Kind of Simulator...

Recent Profile Visitors

299 profile views
  1. Hi, i have 6 leobodnar boards in use the newest is the bbi-64 with 64 buttons. Some of the hasent a use now.
  2. There is a Mission missing yesterday between 14h and 18h
  3. Hi Coconut. Will it be possible to make an Statistic entry how many cargo we flown with the ju52 or transport a plane to a different Airport? The Transport Flyer must be more honored. Something like ADW when you know it. Is it possible to make chat Server Commands Like : >Server Load Ammo or >Server unload Ammo. Can the Server listen to something like it, so u can load different cargo...? You did a great work so far...
  4. Und, nein. Es gibt uns immernoch . Unsere Seite ist auf http://il2.wolverines-rebirth.de/ zu finden.
  5. Naja, wie sieht es mit skins aus. Sind die erlaubt?
  6. Bin neu bei TAW, kann mir freundlicher weise mal einer einen Transportflug erklären? Was muss ich machen, was muss ich beachten. Wo sehe ich wo was benötigt wird. etc.
  7. Like Il2 1946 - Same Skin different - Squadron Number. Now we have Same Skin AND same Number.
  8. Also, mitlerweile bin ich nur noch enttäuscht... Erst liess sich die Stuka super steuern, Mitlerweile , hackt es und klemmt es bei diesem Spiel, wo es nur geht. Ich bekomm immer mehr den Eindruck, das ich das Geld aus dem Fenster geworfen habe. Keine funtkionierender Multimonitor Betrieb möglich. Die Grafik ist gefühlt schlechter geworden als in der Alpha Version. Keine Advanced Grafik Settings, was ein absoluter minus Punkt ist. Man kann den Flugzeugen keine Nummern zuordnen, die Liste könnte ich beliebig weiterführen. Aber ich kann nur zu einem Schluss kommen, die haben mein Geld, egal wie meine Meinung ist - es wird ihnen egal sein. Es wird das letzte Spiel sein, das ich im Vorraus finanziere. Ein funtkionierender Multimonitor Betrieb (die Bekanntmachung dieses Features!) war ein mitgrund für den Kauf des Spieles. Mir kommt es mitlerweile so vor, als wen sie es extra Grafikschwächer machen wollen, damit sie es auch für die Konsolen kompatibel machen wollen. Trotzdem Danke für euer Gehör....
  9. Something new here on the Multi Monitor Frontier??? I play it only, when it is ready.
  10. Is there something new on the "multimonitor" frontier? I bought me a very expensive triple monitor environment to play this game in 5760x1080 !!! Three 27" IPS LED Monitors + GPU. I dont play this in single monitor setting. NO - SIR!!!
  11. I hope they fix the widescreen res 5760x1080 !!!! That is my what i need!!!
×
×
  • Create New...